Julita SCHUDŁA… 65 kilogramów!

Top wideo

Julita Kowalska schudła 65 kilogramów i od tego czasu utrzymuje swoją wagę. Jak bardzo zmieniło się jej życie po zmianie? - Przez całe lata dzieciństwa nigdy nie odczułam tego, co poczułam w liceum. Trafiłam w super środowisko, ludzie namawiali mnie, aby zrobić coś ze zbędnymi kilogramami - powiedziała dziewczyna. - Pani dyrektor indywidualnie podeszła do mojej osoby i namówiła mnie na dietę, zasugerowała, że warto się odchudzić i być zdrowym - dodała. - W pewnym momencie zapaliło się w mojej głowie czerwone światełko, aby córka nie zatraciła się w odchudzaniu. Rozsądek jednak zwyciężył - stwierdziła mama Julity, Barbara Kowalska.

,br>

Dodaj komentarz

Komentarze (122)

Malgonia 25.05.2017 16:54 Zgłoś
U19 Najwazniejsza w odchudzaniu jest motywacja moje drogie panie, ja codziennie ogladam metamorfozy przed i po odchudzaniu i daje mi to kopa do cwiczen, kto chce tez troche motywacji niech poszuka w goglu: odchudzanie przed i po by sasetka
Odpowiedz
0
Eliza 10.06.2015 23:02 Zgłoś
To naprawdę dużo, zastanawiam się jak z kondycją skory, po zrzuceniu tylu kilogramów raczej to niemożliwe żeby miała idealne ciało, ale ogolnie podziwiam, ja mam wg mnie około 10kg nadwagi i trudno mi to zrzucić, ale wiecej ćwicze, jem mniej za to czesto i ogolnie staram się zdrowo jadać i wspomagam się suplementem be slim 3.
Odpowiedz
2
Gość 10.06.2015 19:01 Zgłoś
jak ktos lubi tez ma nie pic cymbale?
Odpowiedz
0
Gość 10.06.2015 08:40 Zgłoś
Wszystko racja, oprócz tej szklanki... Ludzie !!! Mleko jest Wam zupełnie niepotrzebne ! Tylko człowiek, ze wszystkich ssaków jest tak głupi, że spożywa mleko będąc dorosłym....
Odpowiedz
1
Gość 09.06.2015 16:15 Zgłoś
To co wypisuja na stronie: rtno.pl to zwykla sciema, nie dajcie sie nabrac.To jest akurat zwykla reklama specyfikow niby na odchudzanie.Podstawione osoby przez firmy sprzedajace tabletki pisza ze niby schudly na owych tabletkach.Oszustwo przez ogromne O.Pozdrawiam wszystkie panie, ktore chca schudnac.
Odpowiedz
4
Gość 09.06.2015 16:10 Zgłoś
Skora mowa o specyfikach na odchudzanie to przestrzegam przed oszustami ze strony:"Zielarka24..pl.Zamiast tabletek chyba proszek do pieczenia, oraz firma z Wawy:IQLab sprzedajaca -ForeverSlim.Nie dajcie sie nabrac tak jak ja.To zwykli OSZUSCI
Odpowiedz
5
mohun 09.06.2015 15:27 Zgłoś
Ludzie w Oswiecimiu grubych nie bylo a roznych przywozili z lapanek.Po prostu zacznijcie od siebie od myslenia iNIE ZRYJCIE a diety cud sa dla koncernow sprzedajacych swoje wydumki i na was zarabiajacych.Pozdrawiam was grubasy uwierzcie w siebie wszak myslace z was istoty.
Odpowiedz
3
mohun 09.06.2015 15:26 Zgłoś
Ludzie w Oswiecimiu grubych nie bylo a roznych przywozili z lapanek.Po prostu zacznijcie od siebie od myslenia iNIE ZRYJCIE a diety cud sa dla koncernow sprzedajacych swoje wydumki i na was zarabiajacych.Pozdrawiam was grubasy uwierzcie w siebie wszak myslace z was istoty.
Odpowiedz
1
ELA 09.06.2015 14:05 Zgłoś
NAJLEPSZA DIETA CUD TO ROZWOD ;-) W DWA MIESIACE OK 15KG ;-0
Odpowiedz
4
Ewa 09.06.2015 13:59 Zgłoś
Bardzo dobry wynik, sprawdźcie również wyniki głosowania internautów na najlepsze tabletki na odchudzanie, wyniki dostępne na stronie rtno.pl
Odpowiedz
2
Ziomek 09.06.2015 13:51 Zgłoś
Ja schudłem na jednej imprezie 7kg w jedna noc :) pozdro mam dobry sprawdzony sposób kazdy schudnie dobry temat i lecimy:)
Odpowiedz
-8
Lila 09.06.2015 11:11 Zgłoś
Schudłam ok. 7 kg po śmierci kochanej Mamy.Ważyłam 60 kg, obecnie 53 kg.Trauma i stresy przyczyniły się do tego.Mama zmarła w grudniu 2014roku. Nie głodzę się.Jem dużo warzyw i owoców.Nie toleruję mleka i jego przetworów ze względu na laktozę. Nie ma tzw. diet- cud. Pozdrawiam : / L.
Odpowiedz
3
Gość 09.06.2015 10:05 Zgłoś
Jedyny sposób na zdrowe odchudzanie i długotrwałe wyniki jest zmiana nawyków żywieniowych. Po co całe życie się odchudzać, to jest bardzo męczące dla naszego organizmu. Ja już z tym nie mam problemu, zmieniłam nawyki żywieniowe, ale pomógł mi w tym polecając mi świetny program konsultant Wellness idealnafigura24.pl schudłam zdrowo, bezpiecznie, co najważniejsze utrzymuje już ponad rok świetną figurę.Każdemu to polecam
Odpowiedz
-12
Gość 09.06.2015 08:21 Zgłoś
Teoretycznie każdy może się odchudzić, teoretycznie to wystarczy nie jeść... ale zrobić do zdrowo, bez prochów, bez wydawania kasy na cudowne środki nie dopuszczając do efektu jojo to zupełnie inna sprawa. Polecam metodę fizjologiczną z książką Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii. Dzięki wiedzy z niej czuję się świetnie, tryskam zdrowiem i energią i mam już 18 kg mniej..
Odpowiedz
-9
Ewa 08.06.2015 22:39 Zgłoś
Każdy może schudnąć, sprawdźcie wyniki głosowania internautów na najlepsze tabletki na odchudzanie, wyniki dostępne na stronie rtno.pl
Odpowiedz
0
joko 08.06.2015 22:15 Zgłoś
Ja schudłam 12 w miesiąc gdy usłyszałam- nowotwór złośliwy płuc
Odpowiedz
0

Pokaż następne komentarze